Inte prio ett ..

publicerat i allmänt;
 
Min blogg ligger mig enormt varmt om hjärtat det vet ni som följer mig, men ibland sommartid hinner man inte med, igår åkte vi till barnbarnen och vi sov över. Bloggen hinner jag inte med alltid så är det ..
 
Har varit på stranden i dag köpte en flaska o 250 vatten ballonger som vi tog med oss dit & så roligt dem haft det under dagen..
 
Vädret var sådär när vi kom vid 10.15 åkte hem vid 17.00 tog en glass på vägen hem med barnen, hjälpte dottern lite sen åkte vi hem vid 18.45 ca
 
Där är så fint ute på landet, så tyst och fridfullt, ja vi har inte så mkt liv här men alla ängar & så är så fint ..
 
Trött är man efter en heldag på stranden, har duschat, ätit , tvättat en maskin tvätt. kvälls jobb i morgon så skönt fram till 16.45 från 13.30, och min hjärna är snurrig därefter. 
 
Men jag trivs på mitt jobb väldigt bra :) 
 
Hur har der dag varit?
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Intensiv men bra. Först fortsatte vårt barnvaktsuppdrag och sedan blev det stranden i mycket trevligt sällskap. Men nog är jag trött...

Kram och ha en god kväll nu <3

2:a kommentar, skriven , av Emma Engström:

Älskar verkligen att vara ute på landet! :D

3:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

så mysigt med landet och dess tystnad, här har det varit lite av raka motsattsen , haft barnens kompisar på övernattning o sedan full fart i poolen:) kramar fina

4:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Sommartid kan bloggen bli för mycket, man måste ju hinna med vädret också.
Jag har haft det mysigt idag med mig själv.
Kram och god natt!

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Man bloggar när man vill och kan. Själv gjorde jag det nyss, men det blir sporadiskt.../E-L

6:e kommentar, skriven , av Ditte:

Mysigt med en dag på stranden påd barnbarn och dotter. Lika bra att passa på.
Har haft inläsningsdag idag inför jobbresan i morgon men varvat med att sitta på balkongen. En skön dag blev det verkligen och jag tycker ibland det är fint att "bara " ha en sak som jag gör. Och idag var det inläsning. (Men pluggat på har jag gjort sedan i tisdags för det är mycket att läsa in och kunna)
kram!

7:e kommentar, skriven , av blondina:

Härliga bilder ju :) Mys med bad, inte hunnit bada ännu :P sv; Byta? Vad menar du? :) Jaaa de är underbart, vi har haft 27-28 grader idag men fy såå underbart :D Kram vännen

Svar: ja jag hade aldrig velat byta vår lägenhet som har havsutsikt, menade jag :) god morgon kram
Eva`s blogg

8:e kommentar, skriven , av ullie:

men så är det vännen o ja har lite torka va man ska via o inte skriva om liksom
är väl lite för mycket så då blir det jobbigt
men ta det i din takt ja finns här o alla tror ja me <3 kramiz

9:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Det känns som de flesta lägger bloggen lite på is under sommaren, både läsare och de som skriver.

Ha en härlig dag!
Kram

Kommentera inlägget här :