Lack & kaffe

publicerat i allmänt;
 
Sov till 09.30 oj det var lite sent med tanke på att jag skall till frissan 11.00 men men jag hinner, får vara optismist.
 
Skall hem till dottern i eftermiddag och blir att sova över där, busa med barnen, sen har jag jobb helg iofs bara 1/2 dag men man skall vara där på morgonen ju.
 
Fint väder o det blir nog nåt kvälls bad kan jag tro, får se man vet aldrig vad som kan hända när man har oplanerad kalender.
 
Nu får jag skynda skall äta klä mig & klockan är redan efter 10.00
 
Vi hörs 
 
kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Så skönt med en sovmorgon! Hoppas det går bra hos frissan. Jag skulle verkligen behöva beställa tid för en klippning jag med...

Kram och ha en härlig dag <3

Svar: Ja fast hade velat va på stranden nu i värmen men det är ett måste att gå hit 😂😂kram å fin dag 💗
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Visst är det skönt med en opolanerad dag! Önskar dig en trevlig onsdag.
Kram!

Svar: Ja vi hamnade hos barnbarnen här skall vi sova i natt det gillar dem 😊kram å fin kväll
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av blondina:

så gott med kaffe :) tagit två härliga muggar och nu är jag hungrig så ska fixa något att äta:) va gör du idag?

Svar: Hejj tjejen...varit o är hos dottern o barnbarnen o har det kul kram å sov gott
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av MADDISENJ.SE:

Härligt med sovmorgon

Kommentera inlägget här :