Mina blå håriga ..

publicerat i skor;
 
 
Jag berättade ju om afound, ( ett fynd) som drivas av HM istället för att slänga eller bränna kläder & annat så köper dem in och säljer till ett fynd pris...
 
Smart & detta blir större o större  och dem kommer öppna fler butiker, fräscht o snyggt är där i butiken, jag fick syn på dessa provade sen gick jag hem.
 
Kollade på nätet men ack för dyra ligger runt 990kr puma är det, bästa rea pris var 689kr men visste att dom fanns på afound för 499kr så jag slog till..
 
Underbart sköna att gå i , kan man inte tro men det är dom, i går hade jag en ljusblå klänning & dessa * me like * shorts på rea hos hm för 129kr hade dem samma fast för 50kr även na-kd har dem och lite andra märken, finns även på nätet.
 
Har du gjort sommar fynd?
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Åh vilka mysiga tofflor :-D Kramis

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

De är supersnygga och ser dessutom väldigt sköna ut. Själv har jag fyndat en klänning som jag inte har använt så frågan är om köpet var genomtänkt...

Kram

Svar: Ha ha du e för goo 💙kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :