Naturen är ..

publicerat i Resa;
 
 
 
Naturen är så vacker på Gotland o den tiden gjorde mig lugn i hjärnan, att strosa kring allt vackert där o bara vara.
 
Här är vi o klättar upp på borgen/muren som går runt Visby stad, blev ex antal steg den dagen & även det var varmt så var det ok.
 
Botaniska trädgården gick vi förra sommaren så även raukarna, men vi hade eller jag hade velat åka för förbi *så mycket bättre * huset men det hann v inte med, kanske nästa gång.
 
Här finns även många olika alt om man vill hyra in sig, mysiga husvagnar vid havet, stugor o lägenheter, bara att vara ute i god tid antar jag.
 
Tisdag i dag och jag skall iväg o jobba 13.30, gårdagens jobb ja det gick men jag var helt slut efte, märks när hjärnan fått vila i helgen.
 
Planer för dagen?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av blondina:

Gud va fint :D sv; Ja va fan :P De folk inte vill ha får de väl ge vidare :P

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Det ser fint ut! Skönt med hjärnvila, det behöver man ibland. Vi har varit i Tomelilla, nu tänkte vi stranden. Men så ringde det, två av Makens systrar med män ville ha em-kaffe. Jätteroligt men SÅ varmt

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ah jag glömmer hela tiden. Det var jag!/E-L

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Visst är det fint på Gotland och där som på många andra platser i Sverige är det njutbart sommartid. Ja, annars också. Vi har ibland hyrt hus, lägenhet och stuga och stannat mellan en och tre veckor. Kanske något för er en annan sommar. Då hinner man med att ta in allt. En helg är så mysig men det är också så mycket man vill se och göra.
Önskar dig en bra tisdag.
kram!

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Glömde! Jättefina bilder! Verkligen!
Kram!

Kommentera inlägget här :