Sällskap ..

publicerat i allmänt;
 
Ja jag körde ner till stranden men ack jag som trodde jag skulle få en plats!! glöm det Eva ha ha körde runt 5ggr sen körde jag vidare..till nästa parkering där fanns det plats.
 
Men vane människa som man är så fick jag välja ett nytt ställe även om det tog emot *s* aja så är jag men det gick bra ändå.
 
Låg ca 3,5 timmar mer än väl kände jag, sen mötte jag en gammal granne super kul faktiskt. Vi har sagt att vi snart skall ses igen :) med våra makar då.
 
Fick sällskap så jag höll på få en hjärtinfarkt kan jag säga, på väg till balkongen kom 3 duvor mot min balkong, schasade iväg dom, men en stannade kvar, sen fattade jag att det var en unge, åh hallelulja fick inte bort den, o sket gjorde den.
 
Fjädrarna flög runt här usch försökte på alla vis, ta i den nej nej det gör jag inte, ringde på min pensionärs granne han kom in o fick ut den tack för det, extra jobb jag fick städa upp på balkongen skit o fjädrar överallt! 
 
Vad har ni gjort i värmen? gjorde nyss en smothie mums 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Veiken:

Jösses efter en het dag small det bara till just nu och vi har nu en rejäl åskskur! Skönt!
Trevligt när man träffar vänner sådär. Ha det gott!

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Fint väder är det ju. Jag resejobbar och det är jätterolugt men varmt. Är på resa norrut kängs Höga kusten. Så vackert.
Skönt för dug både med strand och träff med en tidigare granne.
Vad gälller fåglar på balkongen är det bra att ha en plastfågel på balkongräcket den skrämmer iväg dem.
Kram!

Svar: det var en unge som flög fel har aldrig förr sett duvor här :) låter som du har det härligt fortsätt så kram
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Nämen Gud 🤣🤣🤣😂usch vi har problem med skator o skit hemma hos oss , blir vansinnig när det skiter ner utemöblerna .kramar o hoppas dem inte återvänder till dig

4:e kommentar, skriven , av ullie:

nej men gud alltså
ja har man inte jobb säger de ju

en lugn dag i dag oxå liten båttru o hade mysigt
fin morgondag vännen kramar

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag försöker mest bara överleva dessa heta dagar.

Kram och ha en fin dag!

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Stranden och skuggan var det som gällde igår. Nu på morgonen kom det en skur, härligt!/E-L

Svar: Här kom oxå lite regn nu :)
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :