Svart kaffe & nagelfix

publicerat i allmänt;
 
Gick upp vid 09.15 visste ju att det skulle bli fint väder, och det vill jag utnyttja faktiskt,då jag är ledig i dag ...
 
Dricker mitt kaffe svart men även tånaglarna blir svart målade idag för igår tog jag bort det vita & nu skiftar jag.
 
Inte lätt om man målar utanför *S* gårdagen var toppen på lla vis, utom min trötthet men det vet jag ju varför ..
 
Idag tänkte jag köra ner på playan skälv & njuta ta med kaffe, vatten, frukt, hörlurar, tidning, så stannar jag några timmar.
 
I eftermiddag skall jag träffa en gammal granne sen många år tillbaka, skall bli skoj. Så en tom agenda annars & det räcker mer än väl för mig ..
 
Hur ser din måndag ut?
 
Kram 

Taggar: granne, kaffe, nagellack, sommar, strand, svart lack;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma Engström:

Njuut verkligen av dagen! :D Kram

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Det blir stranden!/E-L

Svar: Det blev d här med 😄😄
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Först tvättade jag lite och fixade med ett par grejer och sedan blev det stranden! Härliga timmar och ljuvliga bad. Eventuellt blir det dessutom ett kvällsdopp.

Kram och ha en fortsatt fin och ledig måndag!

4:e kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

Här blev det klädtvätt, dammsugning. Sen o handla. Solade också
Nu är det kväll o jag har nyss duschat. Ska sätta mig o läsa en stund. Ha en fin måndagskväll
Kram,kram

Kommentera inlägget här :