Tog den sista

publicerat i allmänt;
 
Har hållt på här hemma, tvättat sorterat i min garderob, värmen är påtaglig pannan min är fuktig jag dricker vatten med is ..
 
När jag väl satte mig i soffan nu så såg jag i kylen att det ligger 1 cider kvar, tror nog det var 3 veckor sedan jag köpte 4 st ...
 
Den var kall & god balkongen är vidöppen, fläkten snurrar med sval luft & jag bara är ..
 
Skall väl snart eller om 1timme ca hoppa i säng, skall träna i morgon oxå sen är det kvälls jobb.
 
Go kväll på er 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Man är svettig mest hela tiden :)kram

2:a kommentar, skriven , av Anita:

Det var du väl förtjänt av! :D

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Det gjorde du rätt i! En behaglig avslutning på dagen.

Kram och god torsdag <3

4:e kommentar, skriven , av Sussi:

Gott med en svalkande cider i värmen. Den smaken har jag inte provat än. Kram

Kommentera inlägget här :