Allt jag hade med hem ..

publicerat i allmänt;
 
Vi tog som oftast efter midsommar en sväng till sibbarp där det var marknad & tivoli, bara för att o solen var uppe dock inte så varmt tyckte jag.
 
Med hem fick dessa GODA gammel dax gräddbullarna följa med oss hem, köpte mini munkar där & sen åkte vi hem. Kom ut lite alla fall men jag är så trött.
 
Blev ju sent i går skönt att ta det lugnt bara, skall se fotbollen och äta gott och bara njuta. Hoppas värmen kommer som utlovat i morgon alla fall.
 
Blir pizza i kväll eller snart blev ju ingen i går skönt slippa fixa middag faktiskt. Hade ni det bra igår?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Ja, det hade vi verkligen! Pizza blir det här först i morgon för vi hade en hel del rester över som vi äter upp i kväll. Den sortens gräddbullar är bara så goda och de går utmärkt att äta frysta, farligt nog ;-)

Kram och ha en härligt avkopplande kväll <3

2:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Men så smarrigt, här är det packning som gäller och resfeber som smyger sig på medan familjen kaos är överallt o ingenstans o fotbollen är på:) kram fina

Svar: åh var ska ni? har öppnat ett mer privat instagram konto livet__jag_ kram mys på
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Birgitta Jacobsson:

Vi har haft det bra med barn och barnbarn. Har ju semester nu så det blir skönt. Ha en härlig söndag och kram till er båda.

4:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Ja jag hade en fin Midsommar.
Lugn och skön, precis som jag vill ha det.

Ha en härlig dag!
Kram

5:e kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

En skön men regnig Midsommar var det.Vi grillade o åt gott :) Igår var jag o dottern Jessica o hälsa på mamma
Idag skiner solen :)
Ha en fin söndag
Kram

6:e kommentar, skriven , av JoJo:

vad mysigt med marknad och tivoli :) jag har haft en bra midsommarhelg. har varit hemma hos syrran och hennes familj och umgåtts och igår var jag barnvakt åt systerdottern nån timme :) ha en fin söndag bönan <3 kramar

7:e kommentar, skriven , av ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Åh så mysigt :D. Sånt hör verkligen till :). Sen är det där så himla gott också :)

8:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hade det jättebra med B1 och B3. De gräddbullarna görs i mina trakter. E-L

9:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hade det jättebra med B1 och B3. De gräddbullarna görs i mina trakter. E-L

10:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hade det jättebra med B1 och B3. De gräddbullarna görs i mina trakter. E-L

Svar: är ju såå goda he he
Eva`s blogg

11:e kommentar, skriven , av Anonym:

Och här kom inte min kommentar fram. Skrev att vi hade en bra midsommar med 6&9 åriga barnbarn. Och att gräddbullarna kommer från mina trakter...E-L

Svar: Jodå den kom fram, vädret var dåligt på Österlen borde varit hemma 😂😂goda är dom mums
Eva`s blogg

12:e kommentar, skriven , av Anonym:

Och här kom inte min kommentar fram. Skrev att vi hade en bra midsommar med 6&9 åriga barnbarn. Och att gräddbullarna kommer från mina trakter...E-L

13:e kommentar, skriven , av Anonym:

Varför kommer inte mina kommentarer fram? E-L

14:e kommentar, skriven , av Anonym:

Varför kommer inte mina kommentarer fram? E-L

Svar: jo då 2 st 😂😂😂
Eva`s blogg

15:e kommentar, skriven , av Anonym:

Verkar ju helt sjukt. Du får plocka bort dem. Var var ni? Vi låg ju på stranden i eftermiddags!/E-L

Kommentera inlägget här :