En rosa dröm x 3

publicerat i kläder;
 
En rosa dröm ja ingen har väl missat att jag ÄLSKAR ROSA nej trodde inte heller det, jag har under vår o sommar köpt på mig dessa 3 rosa drömmar ( i mina ögon) 
 
Som kommer att få följa med till Naxos i augusti men så klart även här hemma, kläder skall användas och här sparas det inte på till fina* tillfällen nej nej jag använder allt när jag känner för det ..
 
Folk frågar ibland men va fin du är, skall du på fest?? nej jag bara använder mina kläder, dom är till för det..
 
Klänning & kjol är så skönt sommartid, dessa skönheter kommer från loveforever.se
 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Veiken:

Så snyggt. Den sista är urläcker.... Dom andra är också fina förstås.
PS. Det är något konstigt med kommentarerna. Dom finns där, men det ser ut som dom har försvunnit. Knäppt. Det är fler än du som har frågat! Kram

Svar: kommenterade hos dig nu hoppas det kom fram kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Vilka härligt somriga klänningar och visst är rosa fint. Min favorit är den i mitten även om alla är väldigt fina.

Kram och god kväll <3

3:e kommentar, skriven , av ullie:

i mina ögon oxå darling o ja gillar rosa me e dålig på att köpa det komme hem me svart ändå fniss

gillar nog sista allra mest vet inte varför

ja men du vet gumman ja har så himmelens svårt att sistta still så just nu sitter ja här o funderar på at ta en morfin eller inte suck kramiz

4:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Söta klänningar om jag bortser från färgen. *L*
Gillar inte rosa som du kanske förstått.

Kram och ha en toppendag!

5:e kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

Såå snygga :) Den sista gillar jag!
Ha en toppenfredag!

Kram,kram

Kommentera inlägget här :