Ett stenhus vid havet ...

publicerat i allmänt;
 
Hittade av en slump detta lilla stenhus vid havet på österlen som jag faktiskt nu har bokat för 2 nätter när vi har semester och kommer hem från Naxos.
 
Mysigt att bara vara strosa runt vid havet, grilla, spela spel umgås o så nära naturen. Österlen ligger mig varmt om hjärtat oxå ...
 
Så det är inbokat sen har vi en helg på Gotland, skall även över till Köpenhamn o strosa runt äta gott dricka gott och sen hem ...
 
Även till Ven tänkte vi åka till en heldag o cykla runt där & sen äta gott, maken har inte varit där jag var där lite som barn o det är ju glömt.
 
Sen blir det även lite picknick, grillning, och att bara vara för jag tycker inte man skall ha massa måsten, semestern är oxå till för att vila upp sig det är ok att inte göra nåt alls.
 
Men vi väljer lite av varje vill visa maken oxå som inte är från skåne :) 
 
 
Har du planer för sommaren?
 
Kram 

Taggar: havet, planer, semester, sommar, österlen;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Vilka fina planer :). Jag tror det blir en tur med husvagnen någonstans, det är alltid lika mysigt. Sedan får jag se, lite böcker står på listan och att bara njuta av ledigheten :)

Svar: låter mysigt trevlig midsommar kram ❤
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av znogge:

Så underbart vackert huset ligger! Vilka härliga planer ni har för sommaren. Hittills har vi bara bokat Parga men lite små utflykter får det allt bli. Vi har pratat om Ven i evigheter men aldrig kommit till skott...

Kram och god kväll!

3:e kommentar, skriven , av Emma Engström:

Låter hur mysigt som helst och vilket gulligt hus! :D

4:e kommentar, skriven , av ullie:

men men oj va mysigt dit kunde ja tänka mej gud så vid stranden härligt

ja då önskar ja en jätte fin morgon dag vi är nog hemma ja o mitt ben orkar inte så mycket så ja vi får se
Fin morgondag önskar jag kramar

Svar: va rädd om dig gumman kram 😘😘
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Roligt med lite planer och att åka runt och se olika platser.
Själv har jag inga större planer för sommaren.

Ha en trevlig Midsommar!
Kram

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Det har jag oxå tittat på! Verkar supermysigt. Berätta sen! Glad midsommar🍓E-L

Svar: aha låter spännande :) ja berätta sen :) njut av dan <3
Eva`s blogg

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

Alltså, jag menar att du får berätta sen. När ni varit där!E-L

Kommentera inlägget här :