Fick en tid ...tack

publicerat i allmänt;
 
Ja jag gick upp 07.55 för att säkra mig att komma fram på tel till vc och visst kom jag fram & fick en tid till in läkare ..
 
Så 10.10 skall jag vara där och då hinner jag allt annat innan jobb, skönt! har nu hunnit måla mina tår 1 gång och har en gång kvar men får bli senare i kväll hinner inte torka innan jobb.
 
Idag är det ruggigt ute så det blir byxor till jobbet, nu kommer regnet oxå ser jag :( så trist men vad gör man? 
 
Skall iväg med samordnaren innan jobb o handla till i morgon samt hämta upp beställda blommor så allt är ok i morgon även om jag inte jobbar kväll utan morgon *
 
Ja nu skall jag dricka upp kaffet göra mig klar & ge mig iväg 
 
Vad göres hos er i dag?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sussi:

Hos mig står städning på schemat idag. Inte så kul men nödvändigt ;). Skönt att du fick en tid så snabbt. Kram

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Så bra att du fick en tid. Här blir det lite förberedelser inför morgondagen och vi ska hämta yngsta fröken. Dessutom måste jag hinna med bibblan också...

Kram och lycka till på läkarbesöket <3

Svar: Tack bästa Znogge kram <3
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

Vad bra att du fick läkartid!
Idag har jag städat o härnäst blir det matlagning,promenad med Bella in med torra kläder före regnet kommer. En sväng till affären
Ha en finfin torsdag
Kram <3

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Fint att du fick en tid!
Roligt med lite planerande för de äldre och att göra i ordning. Önskar dig en bra dag och ett bar besök hos läkaren.
Jag ska iväg och träffa vänner och det är alltid trelvigt.
Kram!

Kommentera inlägget här :