God morgon

publicerat i allmänt;
 
Sitter med mitt kaffe & nästan ångrar att jag bokade in tiden redan 11 med chefen, men svårt att få till det sen går hon på ledighet resten av veckan o jag vill ha det gjort då jag påverkas så dåligt.
 
Gårdagen köpte maken gubbar till mig jag satt o kollade en film o smaskade i mig gubbar med grädde på kvällen *S*
 
Goda är dom nu jag äter det även till min kvarg på morgonen, skall träffa min väninna efter besöket på jobbet, trevligt att ses tycker jag ..
 
Tar väl en sväng in på hm kollar av ( skall ej köpa nåt) utan bara titta in, sen fika på nåt fik allt beror på vädret blir under tak oavsett.
 
Hur ser din dag ut?
 
Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Jordgubbar nu är så gott. Köper och äter deem var dag. Lika bra att passa på för säsongen är kort.
Låter som en bra dag och hoööas mötet med din chef blir bra och kan ge dig ro.
Jag ska till Uppsala och träffa dotter och barnbarn och det blir trelvigt.
Kram!

Kommentera inlägget här :