Idag är ingen vanlig dag ..

publicerat i allmänt;
 
 
Idag är ingen vanlig dag för idag är min först födda dotters födelsedag hurra hurra för 37 år sedan kl 08.39 föddes denna då lilla tös efter en 17 timmars lång väntan för mig ..
 
Jag hade nyss fyllt 18 år så jag var rätt ung vilket bara är en fördel i dag tycker jag, sen när jag var 22år fick jag mina tvillingar som kom samma månad 14 juni med andra ord.
 
Ett barn skänker glädje & en mening med livet, tiden rinner snabbt förbi o vips är ens barn vuxna..man får en annan relation & en bra sådan vill man ju ha.
 
Men vi vet aldrig hur livet blir hur allt utvecklas för att man är en familj* är det ingen själklarhet i att man har en bra relation eller hur? 
 
Barnen finns i ett mamma hjärta livet ut, till sista andetaget <3 
 
HURRA HURRA min älskade dotter älskar dig så <3
 
 
Mamma 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma Engström:

Massa massa grattis till henne!! :D

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Grattis🎈E-L

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Grattis🎈E-L

Svar: tack snälla 💖
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

😘❤️❤️❤️❤️

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

😘❤️❤️❤️❤️

6:e kommentar, skriven , av Ditte:

Stort grattis till din dotter och till dig.
Kram!

Svar: Tack bästa! kram
Eva`s blogg

7:e kommentar, skriven , av ullie:

detta inlägg missade jag nog
va fin hon e .. lite lik dej tycker ja faktiskt

du ja e glömsk o du dkriver nog inte så ofta om tvillingarna va de en kille o tjej eller ja båda av nåt glömsk ifall du sagt det
kramar om

Svar: pga av att det är som det men min tvilling dotter är den jag umgås mest med kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :