Kunde sovit längre ...

publicerat i allmänt;
 
Sitter med mitt morgon kaffe och hade med lätthet kunna sova längre men måste få i mig kaffe innan jag skall till min psykolog som iofs tar 1 timme bara.
 
Dottern ringde och vi pratade en stund känner mig inte sjuk men ont i ryggen, så skall ta det lugnt, har tvätt och skall fixa lite hemma sen med gott samvete pga av det regnar o är grått.
 
Det är ju rätt varmt i lägenheten så jag tar oxå renbäddning i gång i veckan sommartid, så det känns rent o frächt.
 
Hur ser din dag ut?     Bild från athen 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Kaffe är verkligen viktigt på morgonen och ha en fin dag! Kramis

2:a kommentar, skriven , av Emma Engström:

Wow såå fint!! Kram

3:e kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

Härlig bild :)
Idag har jag hunnit en sväng till Kokkola. Ätit lunch, varit på en promenad med Bella.Nu dammsuger jag
Funderar på att fara o handla mat också nu på eftermiddagen
Ha en fin onsdag
Kram

4:e kommentar, skriven , av Znogge:

Här blir det ett pass i gruvan och sedan beger jag mig hemåt. Långrunda med Miss E är inplanerad och Husse ska på en kvällsaktivitet. En ganska så typisk onsdag. Visst är det skönt med renbäddat men en gång i veckan finns ändå inte på min karta!

Kram och ha en bra dag <3

Kommentera inlägget här :