Orange färg ...

publicerat i outfit;
 
Jag är en personsom älskar färg starka färger egentligen alltid men det blir ju mest vår & sommar tid ..
 
Ju mer färg ju gladare blir jag *s* kläder i stora lass, ja det får väl erkännas faktiskt. Jag har bestämt mig att använda kläderna även sådana jag oftast bara har med till Grekland men jag har inga fin o mindre fina kläder ...
 
Utan skall försöka använda det mesta av det jag har, annars blir det så lite använda, och det är ju så synd tycker jag.
 
Vad är din sommar favorit?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Färg tycker jag piggar upp. Och vad göller sommarfavoriter har jag många klänningar. Är så förtjust i mina svala sidenklänningar , både långa och korta, och de anvämder jag en hel del. Men är det lite svalare blir det "capribycor" so jag tycker fungerar fint i stan. Jag har en del klänningar som jag inte direkt har till vardags, men visst används dem.
Så fin du var i den orange tröjan!
Kram och trevlig kväll.

2:a kommentar, skriven , av bi:

Jag är ju lite svag för "dova" färger men försöker ändå med lite färg .. Du är så fin och läcker Eva ! Kram till en vacker bloggvän ♥️

Svar: tack snälla blir ju lomite generad kram ❤
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :