Sommartid ..

publicerat i allmänt;
 
 
Sommartid ja då räcker inte tiden till allt man vill, och man får göra en prioritering annars är det tvärstopp. Jag känner att jag vill vara ute så mkt det bara går när vädret är fint vilket det varit en tid nu.
 
Igår åkte vi ner till syrran o hennes make i Skanör där vi först fikade, sen badade o solade och avslutade med grillning. Pilsner dricker inte jag men männen gjorde och det är en rolig flaska.
 
Just från Skanör, idag jobbade jag till 14.30 sen tog jag en sväng på stan fixade en sak sen hem, duschat skall fixa mat till maken kommer hem strax. Har suttit så mkt på balkongen, köpte hem blommor/växter så där är hemtrevligt nu.
 
Upp en tidig morgon till sen ledig 2 dagar o sen på 3 inkl helgen. Känner mig rätt slut idag då dem tar en personal av oss & har den på en annan våning det känns kan jag lova.
 
I morgon skall jag fika med min väninna på stan efter jobbet, om inget händer. 
 
Hur har din dag varit?
 
Kram 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Jag äger ju min tid och har förberett mig inför jobbresan i morgon med påläsning och packning. Och sen blev det en sen lunch med en väninna ute på stan. Jättemysigt! Nu sittre jag på balkongen och ser båtarna som passerar men ska ta tag i lite mer plugg. Men då får jag gå in. Imorgon väntar bohuslän på oss. Ska bli så roligt.
Mysigt med en söndag i Skanör hos din syrra.
Kram och trevlig kväll.

Svar: åh va trevligt Ditte,låter så trevligt där skall vara fint ❤ ja man vill inte lämna balkongen ☀️😍kram å fin kväll
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Stressig men ändå helt ok! Tack för resetipset. Nu är två stycken travel zip wallets inköpta. Husse skulle ändå till Clas Ohlson i dag :D

Kram och ha en härlig kväll <3

Svar: kul när tips kommer till nytta, jag älskar mina 🧡 go kväll kram 💙
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Först jobb, sen barnbarnsumgänge och passning när föräldrarna var på en visning. E-L

4:e kommentar, skriven , av ullie:

hoppas du får en lugn morgondag på jobbet o sen kan fika med kompisen sånt gör ju så mycket. vi ska till min kusin i morg kväll på¨fika skoj det me kramizar

5:e kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

God morgon! En helt okej måndag hos oss :)
Idag är det tisdag o jag ska på vattengympa. Sen blir det nog en träff med bästa väninnan G också
Ha en fin tisdag
Kramen om <3

6:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Min gårdag var lugn och behaglig.

Ha en toppendag!
Kram

7:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vilken rolig flaska och ha en fin dag! :-D Kramis

8:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Men åh denna kalla öl skulle jag vilja ha nu:) vi hade åska i går kväll och i natt kom det äntligen en rejäl skur, den första på hela våren/sommaren. välbehövlig, kramar

9:e kommentar, skriven , av Linda:

finns så mycket man vill hinna med nu på sommaren!! underbart!

10:e kommentar, skriven , av Angelica Wåhlin:

Ja, man får ta till vara på solen så mycket man kan nu! Kram

11:e kommentar, skriven , av Veiken:

Visst är det härligt att kunna njuta av den underbara svenska sommaren. Kramar

Kommentera inlägget här :