Vackert i Plaka

publicerat i Grekland;
 
När vi var hos svärmor så åkte vi ju en övernattning till Athen och väl där var vi ute & gick skulle besöka Plaka ett ställe med massa mysiga gränder ..
 
Där gick vi runt och jag hade kameran i högsta hugg, alla vackra hus oavsett nya eller gamla, arkitektturen är enormt vacker i mina ögon & vi ser alla saker på olika sätt ju.
 
Jag kan strosa runt i timmar och bara ta in allt vackert här, så nästa gång vi ger oss iväg så kommer vi stanna 2 nätter i stället ..
 
Athen tog mig med storm jag älskar pulsen där, alla fik folket dofter, trodde inte att jag skulle känna så för en miljon stad.
 
 
Har du nån favorit stad?
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma Engström:

Skulle verkligen kunna strosa runt där jag också! :D

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

När vi varit i Aten, har blivit många gånger under årens lopp så har det blivit ett par nätter i taget. Men jag vill inte vara där i juli eller augusti. Alltför varmt då tycker jag. Vad gäller favoritstäder så är jag väldigt förtjust i Stockholm, Paris, New York, London och Peking. Men det finns många fler - både stora och små städer.
Kram!

Kommentera inlägget här :