1,45

publicerat i allmänt;
lånad bild
 
 
Lördag morgon klockan skulle ringa 09.30 men eftersom jag vaknade 08.15 tänkte jag att jag går upp så kan jag ta det lugnt innan jobbet.
 
För ibland när det känns tungt med jobbet då tänker jag att det är ju tack vare jobbet man kan göra allt det andra roliga i livet faktiskt. Utan jobb utan pengar eller mkt mindre alla fall.
 
Ska dit & vända 11.30 - 13.15 men så klart vet jag varför det är så nu. sen blir det bara att vara hemma resten av dagen inga planer idag inte.
 
Nu skall jag avnjuta mitt morgon kaffe som är det bästa på dagen & till det ...tv4 morgon tv 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Härligt med en lugn start och ha en fin dag :-D Kramis

2:a kommentar, skriven , av Biggeros:

Visst lönar det sig att jobba många gånger. Det gör ju viss skillnad i plånboken. Skönt att du kan jobba i lagom dos i lugn takt. Ta hand om dig idag// kram

3:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Ha en härlig lördag ,kramar

Kommentera inlägget här :