Afton ..

publicerat i allmänt;
 
Påskafton och jag gick upp vid 09.30 hade tänkt sova längre men det gick ju inte, dottern kommer under dagen och vi skall väl ut o gå lite sen bara chilla hemma med nån film kanske fika i hamnen.
 
Maken kommer senare då skall vi äta påsk mat och allt som tillhör, vi dukar & förbereder maten så han kan bara sätta sig ner...
 
Hade velat köra ner till Ystad men maken har bilen så det blir inte så, vi var iofs på den utställningen förra året Gynning x2 
 
Nu skall jag njuta av mitt kaffe & bara vara en lugn & tyst & skön påskafton morgon ..
 
Hur ser din dag ut?
 
GLAD PÅSK 
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vilka mysiga planer du har och önskar dig en glad påsk! :-D Kramis

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Lugnt här också. Kurerar min axel efter bästa förmåga så några större utsvävningar blir dte inte. Åker med döttrar och barnbarn till London på torsdag så jag vill då b´vara så bar som möjligt. vi brukar ju aldrig vara hemma en påsk så det känns ovant. Men helt ok. God mat blir det och med en del skaldjur. Har köpt färsk hummer och färska räkor.
Önksar dig en skön dag.
Kram!

3:e kommentar, skriven , av eval8:

Vi tar det bara lugnt idag!

Svar: så skönt, det gör vi med :)
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av PaulaHelenas💗:

Här har jag o dottern Jessica varit till stan samt ut o gå med Bella
Imorgon på morgonen 05.14 kommer äldsta dottern Cecilia hem💗😄
Ha en fin afton
Glad Påsk

Kommentera inlägget här :