GREKISK ...

publicerat i allmänt;
 
 
Ja då kör vi på den större storleken, så alla kan läsa :) i går när jag var pedikyr så såg jag att det öppnat en grekisk kolgrillsbar inne på centrat.
 
Lät lockande och berättade för maken, som så klart blev sugen på det..så dit får vi ta oss en dag/ kväll.
 
Vi har varit ute & köpt påsk ägg till barnbarnen, ja det blir godis i år dock i lagom mängd, själv hoppas jag att få ett litet med marsipan ägg mums*
 
Nu skall vi snart käka pizza och det skall bli super gott då jag håller igen hela veckan, för visst är det så.
 
Kaffe och croissant  blev det innan idag ja, jag älskar ju croisanter borde nog åka till Frankrike och äta dom som finns där, jo då det finns med på vår bocket list.
 
Vad skall du äta för gott i kväll? kanske se let`s dance?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Angelica Wåhlin:

Ser väldigt trivsamt ut!

2:a kommentar, skriven , av bi:

Ser mysigt ut gott med grekisk mat ! Självklart Let's dance, för mig blire bara frukt maken äter glutenfri pizza . Kram fina bloggvän ❤

3:e kommentar, skriven , av Miss Jennifer:

Jag ska inte se Let´s Dance och jag åt en pan pizza haha..

4:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Åh grekiskt som e så gott ✨kram

Kommentera inlägget här :