Har beställt ...

publicerat i hudvård;
 
Ja att tvätta ansiktet med händerna är ju bra men ännu bättre är det denna hud borsten som rengör på djupet, jag googlade lite för bästa o bästa pris då blev det denna som passade mig.
 
Kostar på apotea 229kr så kan man köpa en ny borste när den är sliten, skall vara skönt & bra, sätter på lite rengörings gel och kör först 30 sek, sen ökar man till 1 min.
 
Skall bli roligt att prova den, har hört folk som gillar den skarpt, så jag återkommer med vad jag tycker om den när jag har använt den.
 
Hur rengör du din hud?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Angelica Wåhlin:

Har hört mycket gott om den där :D Kram

2:a kommentar, skriven , av ullie:

japp då får vi höra utlåtandet sen då . just den har ja inget hört om men lycka till raringen kramar

3:e kommentar, skriven , av Annelie:

Ja, det är med vatten... ibland har jag tvål, men är jag sminkad så är det alltid make-up-rengöring.
Spännande och se vad du gillar denna..

Trevlig måndag.. // Kramen Annelie

4:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

En mildare tvål och vatten, inget komplicerat.

Kram och ha en fin början på veckan!

5:e kommentar, skriven , av Miss Jennifer:

Bra tips, vill med prova den :)

6:e kommentar, skriven , av Znogge:

Jag kör med mildare tvål och vatten men denna lät intressant minst sagt! Du får rapportera!

Kram

Kommentera inlägget här :