Har inte med det att göra!

publicerat i Skönhet;
 
Många tror att porer har med att göra att vi inte är tillräckligt rena av oss vad gäller ansiktsrengöring, men det är ju inte så och det vet nog många oxå.
 
Men oavsett så kan man råka få pormaskar i ansiktet på näsan, kinder vid näsan & det är ju inte så kul även om dom inte syns på håll, men vetskapen är nog för mig.
 
Så nu köpte jag eller klickade hem på apotea dessa 2 masker så får jag se, för sen i maj skall jag gå på ansiktsbehandling tänkte jag.
 
men skall prova dessa nu ..
 
Har du nån mask du lägger eller hur gör du?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Nej, jag använder inte någon form av mask.Vilken typ av porer vi har är väldigt olika från person till person. Hoppas du blir nöjd med produkterna!

Kram och god kväll!

Kommentera inlägget här :