Höjden av fräckhet!

publicerat i allmänt;
 
 
Ja vad är höjden av fräckhet? jag stod i förrgår och skulle ta bussen som skulle gå 06.23 jag var i tid ca 06.15 för att ta det lugnt. När jag kom stod bussen där redan, en bit i från o hon höll på med sin mobil.
 
Inget fel i dag men när det var 1 minut kvar gick jag fram & ställde mig med busskortet framme & så åker hon rakt förbi utan att titta på mig....snacka om att jag tappade hakan!!!!
 
Arg som ett bi så bussen bakom som skulle gå ca 9 minuter senare frågade mig varför körde bussen? ja jag vet inte, det var väl en sur kärring, som tyckte jag kunde stå där o frysa ..
 
Jag startade chatten direkt berättade det som hänt & hoppas hon får sig en rejäl utskällning, fy vilken dum kärring!!! kom dessutom en stund för sent pga av det..
 
Vad tycker du? 
 
Kram 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av eval8:

Uselt gjort!

Kommentera inlägget här :