Inom kort ...

publicerat i allmänt;
 
Ja mina kära läsare och bloggare jag vill bara uppmärksamma er alla att inom kort kommer jag att ha en utlottning på en poster 30x40cm till ett värde av ca 400kr 
 
Den kommer du själv att bestämma hur det skall stå jag kommer att komma ut med mer info inom kort, så håll utkik, jag har själv beställt en & den kommer bli så fin.
 
Det blir så personligt när man själv väljer oxå så är du intresserad så håll utkik ....här ett ex på hur den kan se ut.
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Biggeros:

Spännande Eva!!
Är det din posters som du har beställt?
Ha en mysig måndag/ kram

Svar: jag har beställt en med vår gata o område kommer snart så kul 💗 kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Så roligt:)kram

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Då gäller det att hålla utkik här!

Kram och god kväll <3

4:e kommentar, skriven , av bi:

Va kul och spännande fint av dig göra så, kram vännen ❤

5:e kommentar, skriven , av Angelica Wåhlin:

Åh, så roligt ju! Kram

Svar: ja eller hur, hoppas du har det bra kram
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av Anneli:

Det är ju alltid kuligt med tävlingar =)

Hoppas du har haft en bra dag. Dröm vackra drömmar.

Kramar ♥

7:e kommentar, skriven , av ullie:

men va skoj ja som har en ram över på det =) jätte skoj hade ja gärna unnit m brukar inte ha tur

har blivit mera o mera för poster igår gjorde ja en tavla utav ett kort det gik bra det oxå
kram fina vännen

8:e kommentar, skriven , av ullie:

men va skoj ja som har en ram över på det =) jätte skoj hade ja gärna unnit m brukar inte ha tur

har blivit mera o mera för poster igår gjorde ja en tavla utav ett kort det gik bra det oxå
kram fina vännen

9:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Tittar in och önskar dig en härlig Tisdag!

Kram

10:e kommentar, skriven , av Marie:

Den ska jag självklart vara med på:-) Så fint att skriva egna viktiga ord! Önskar en fin dag!

11:e kommentar, skriven , av Annelie:

Skoj med en tävling...

Ha det bäst.. // Kramen Annelie

Kommentera inlägget här :