Kunde inte se ..

publicerat i allmänt;
lånad bild
 
 
Nyss kommit hem efter några timmar med mina minsta barnbarn, mysigt var det men tiden går så fort och i morgon åker dem till sin pappa, dem säger att det vill dem inte göra, det är svårt när dem är så små. På väg hem var det en hemsk dimma fick hålla runt 50 på en 70 väg kunde inte se 2 meter framför mig ...
 
Det gör ont i mitt mormor hjärta när den minsta snart 3 år säger, mormor kan jag sova hos dig & papou, kan du hämta mig efter dagis i morgon? Jag försöker vara där så mkt jag kan för att umgås, det är mysigt. Dottern bjöd på middag ..
 
Sen var hon ute på en löprunda och jag o barnen tog en promenad, dem lyssnar med stora öron när vi är ute & jag berättar om olika saker vi möter på ute. 
 
Snart sängen känner mig trött faktiskt, men en fin dag har jag haft.
 
Sov gott <3
 
Kram 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ullie:

ja usch förstår hur det är jobbigt för de små =( o ont i mormor hjärtat <3

ja hejade på benjamin från första ggr .
tack gumman ja först kommer det sen vänta nästan 3 veck på begravning för länge sen dras det upp igen då så bättre efteråt säkert

Svar: sov gott kramis
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Sussi:

Åhh så mysigt :) Förstår att du försöker träffa barnbarnet så mycket det bara går :) Kram

3:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Det är mysigt att vara med barnbarnen. Jag ska nog hämta B5 idag, det blev lite akut. B1 och B3 säger alltid att de inte vill till pappa, att de är mindre hos mamma osv. Så är det inte och de har det jättebra på båda ställena. Tror de flesta barn är så, det är svårt att lämna den förälder man är hos, helt enkelt.

Svar: Jo så är det nog, men i detta fallet är det inte så, kan inte heller skriva ut mer på bloggen om det tyvärr...<3
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Visst är det fint och mysigt att tillbringa tid med barnbarnen. Förstår att du trivs extra mycket då.
Vi har båda eller en i taget då och då. Ibland är det extra roligt att bara ha en som sover kvar och helt ägna sig åt att de får bestämma allt vi ska göra och äta.
SEr nu ävldigt mycket fram emot april då döttrarna och det äldsta barnbarnet och jag åker till Londom för att gå i Harry Potters fotspår.
Önskar dig en skön måndag.

Kommentera inlägget här :