Kvällen...

publicerat i allmänt;
 lånad bild
 
Ja då var det lördag & mello final och jag hade nästan glömt det faktiskt, men jag har jobbat och jag valde att gå både dit o hem så nästan 1 mil tillsammans..
 
Dottern yngsta* kom så vi gick på lekplats med barnen hade fika med oss kaffe och kanelgifflar & festis till barnen, ja det var ju ingen värme efter 1 timme.
 
Men sen åkte dem hem och jag gick hem tappade upp ett bad, la en ansiktsmask, så skönt nu sitter jag i soffan just ätit en liten mini magnum...skall snart göra en varma koppen bara ...
 
Så skall ni se mello? 
 
Vad har ni för gott till det såfall?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Vilken fin dag du fick med de "dina". Mysigt att ses är dte ju.
Mellon ser jag med ena ögat, Vi har vänner här så teven är inte det viktigaste. Här blir det färska räkor, några såser till, baguette, goda ostar och champagne.
Så himla mysigt att bara ses. När man är borta så mycket som vi är så uppskattar jag att ha vänner här hemma. En trelvig kväll blir det.
Önskar dig en fin kväll.
Kram!

2:a kommentar, skriven , av Miss Jennifer:

Linschips och lösgodis :D

Svar: Låter inte alls dumt :)
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :