Måste stänga av..

publicerat i Film;
lånad bild netflix
 
Jag läste i går i någon tidning ang skräckfilmer på netflix som vi bla har här hemma, att dem har filmer som är så spännande att folk får stanga av pga det ..
 
Ja så jag lockas inte alls av det, inte ens om jag ser den med maken. Vissa älskar den typen av filmer och jag är inte bland dem.
 
Jag föredrar nog drama, kärlek, thriller, komedier & sanna historier. Men vi har ju alla olika smaker oavsett vad det gäller liskom. Men när det blir för spännande så får jag ont i magen ha ha ja det är sant.
 
Håller för öronen gör jag oxå då slipper jag ljudet & det är lattare att se...
 
Vad gillar du för typ av film?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag klarar inte av rysare eller skräckfilmer.

Kram och ha en fin dag!

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Jag ser inte så mycket film på tv men visst händer det. och inga skräckfimer.
Dokumentärer,naturfilmer, komedier, lite deckare, romantiska filmer är lite av det jag gillar.
Serier blir det väldigt få av men en jag försöker följa är "Bonusfamiljen".
Kram och trevlig onsdag

Svar: Åh va trevligt det gör vi med & den är bra :) kram
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Skräck får jag typ panik av:) jättejobbigt..när jag var i tonåren gick det bra men nu blir jag rädd bara att se på rapport :) kramar

Kommentera inlägget här :