Matcha ..

publicerat i kläder;
 
Klickade hem toppen, för jag tycker den kommer passa super bra till mina slacks här i röd/orange super snygg vår färg, jag blir glad av den ..
 
Toppen är en off shoulder och kostar 99kr på hm fanns i nån färg till, men passar även snyggt till jeans och jeans shorts till sommaren.
 
Hm har ju fått in så mycket snyggt, man blir helt galen av allt snyggt man tycker om, sen kan man inte köpa allt, men lite som passar till saker man har.
 
Har du nån favorit färg inför våren 2018?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Oops det var färgstarkt.
Själv ändrar jag nog aldrig min favoritfärg.
Svart!
Så tråkig är jag!

Kram och ha en fin dag!

2:a kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

Såå färgstart!Inte alls i min smak
Inte alls börjat se på vårkläder..blev sugen på dem nu!
Ha en fin måndag
Kram

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Riktigt så färgstarkt väljer jag inte men däremot gärna pasteller. Ljus rosa är en favorit men jag har en hel del i svart också.

Kram och ha en bra måndag <3

Kommentera inlägget här :