Nu kommer det ..

publicerat i allmänt;
lånad bild
 
 
Ja då var mello över för denna gång i alla fall vår egen, men nu kommer det att bli diskussioner ang om rätt låt vann, vi kan inte alla tycka samma så det kan sällan bli rätt enligt alla.
 
Men det var kul att den internationella juryn röstade som dem gjorde, jag hade 2 favoriter & Benjamin var en o den andra var Mendez.
 
Som det gick spätt åt he...e för rent ut sagt, tom Rolanz kom före vilken jag tycker är en skam. Men men smaken är som baken delad! 
 
Jag satt med yngsta dottern i telefon och pratade under tiden, då vi inte kunde vara tillsammans, man gör så gott man kan ju, vi skrattade & hade trevligt över telefonen. 
 
 
 
Såg du mello? vilken var din favorit?
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lars Gustafsson:

Mello drama såg reprisen eller inspelade idag. Makalöst dåligt. Gillade lite lite Mendes och min Trollhättetjej Jessica. Och Rolands hehe. Men igår var jag på konsert med Ulf Dageby och Nationalteatern. Ett jäkla tryck. Annat än Mellon där
Ha en go kväll. Kolla serierna Grenseland och Shetland sedan igår

2:a kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Jag gillade Mendez och John Lundvik. Men visst, Benjamin fick röster både internationellt och här hemma, så det var väl bra om Sverige vill vinna. Sen tycker jag att Rolandz var lite glimten i ögat och man blir glad av den låten.

Svar: Jag gillade som du :) dock inte Rolandz he he passade inte alls in enligt mig
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Ja jag var ju på plats:) gillade också Mendez och det gick bara inte att sitta still guuuuud så jag vråla o skämde ut mig haha Benjamin var en värd vinnare. kram

4:e kommentar, skriven , av Carro:

Jag gillade inte Benjamin! Kan inte förstå varför låten är så populär, hmm.. Jag hade verkligen hoppats på Felix! Annars LIAMOO, John eller Mariette.

Svar: Jag höll på Benjamin o sen Mendez :)
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Anneli:

Nej, jag har knappt kollat den här gången, jag tycker att det är ett pinsamt spektakel..
Jag hade några låtar som jag tyckte om men det var många av dom som jag inte hade tittat på. Jag tycker inte att Benjamin skulle vunnit, det fanns flera andra som var betydligt bättre =)

Dröm sött kramar ♥

6:e kommentar, skriven , av Maria at Inredningsvis:

jag såg bara lite av sista avsnitt då jag inte orkar genomlida hela skiten haha :) men Benjamin är SÅ värd det han är go kille och jag kollar wahlgrens värld

Ha en härlig ny vecka!

LOVE Maria

Kommentera inlägget här :