Regn tisdag

publicerat i allmänt;
 
Regn och regn och åter regn ja så är vädret hos mig alla fall gick upp vid 09.00 sitter med mitt kaffe som alltid när jag är hemma på morgonen.
 
Känner av en del att jag tränade i går armarna och nacken, så då har det gjort nytta för visst skall man märka av sin träning. Träning i dag blir en powerwalk ut i regnet bara att se glad ut & köra på.
 
Gårdagen gick bra, jag åt till frukost 2 stekta ägg, 3 skivor bacon,en mugg grönt te,  sen middag 1,5 del keso och 2 röda pölser och så stod jag mig på det helt enkelt.
 
Kör ju på med low carb vilket det enda som funkat på mig i min ålder att gå ner i vikt, så om 1 vecka kommer jag att skriva hur det gått och hur mkt eller inget kanske jag gått ner. Målet är 3 kg innan 15 maj.
 
Periodiskt fasta tider kör jag på den metoden funkar på mig alla fall ...
 
 
Hur ser din dag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Härligt att du känner av träningsvärk och ha en fin dag! :-D Kramis

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Vädermässigt så ser den likadan ut. Jag sliter i gruvan som vanligt och i dag är det en lång dag.

Kram och god tisdag <3

3:e kommentar, skriven , av Anni:

Härigt att du kommit igång med träningen. Visst ska det kännas lite, men inte för mycket. En vågskål!
Ja usch och fy för detta regniga grå vädret! Vi får ta en vårdans 🌱🌷💃
Borde gå ut en sväng idag... Har njutit av ett varmt fotbad och ska börja med lunchen nu. Asiatiska köttbullar i kokomsmjölk, mumma och så enkelt! En tur till brevlådan med gummistövllar på får det allt bli sen. Hela garageuppfarten ser ut som en sjö som håller på att jobba mot vår!
Ja med åldern, värk, mindre träning så kommer vikten. Skoj att du hittat en metod. Jag måste nog ta tag i det jag med. Rhodos i början av juni och bikini!!!

Kram på dig!

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Underbart att det regnar, det tar hårt på snön👍🏼/Eva-Lotta

Svar: JA PÅ SÅ VIS HE HE
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

En lugn dag är det. Vi packar inför morgondagens resa och ska hämta våra visum. Hoppas det är ok.
Vädret i Peking är i alla fall helt ok nu med +15-20 grder . Men det kan nog variera.
Vad gäller mat så äter jag lite av allt men ser till att örra mig minst 5 km /dag. Vill inte avstå det jag tycker om. Och jag äter mycket skaldjur och asiatisk mat. Har haft sama vikt nu i flera år så detta fungerar bra för mig. Jag har den filosofin att jag inte kalorimässigt kan äta mer än det jag gör av med.
Önskar dig lycka till. Och visst går det bra!
Kram!

Svar: Åh då var det dax redan, oj så fort det gick hoppas ni får en super trevlig resa Ditte var rädd om er kram kram
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av Christin:

Här har det regnat hela morgonen men nu hur hua snöar det, vill så gärna ha bort all snö nu.

Svar: Ja Christin vår nu hade inte varit fel 🌸 kram å fin dag
Eva`s blogg

7:e kommentar, skriven , av ullie:

ja men då får vi se om du står dej på resten me
ja tack finna vännen min . rosa kappan va cool passar ju dej o ditt rosa =) Jätte fin kramiz

Kommentera inlägget här :