Snuvad på frukosten ...

publicerat i allmänt;
 
 
Då var jag hemma igen efter både jobb & en fika på stan efter jobb med min väninna. Slutade 12.00 hade sett fram emot att käka en scones men ack sa räven alla var slut när vi kom vid 12.15.
 
Aja jag tog en croissant och dom älskar jag dock inte mättande. Så när jag nu kom hem gjorde jag mig en god smoothie på redan klara påsar, en portion samt en halv banan + kvarg+ lite mandel mjölk.
 
Åh va gott det är, nyttigt oxå he he middagen är ännu inte bestämd usch det är trist men äta bör man annars dör man, äter gör man ändå dör man !?! :) 
 
Hur har er onsdag varit?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad tråkigt att det inte blev någon scones men smoothie är också gott! :-D Kramis

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Trevligt med träff på stan. Men synd att sconsen var slut. Och en croissant mätttar ju inte alls.
Vi har haft en jättebra dag med massor av trevligheter och lite shopping. Finns så många märkesbutiker att ögonen går i kors. Handlade Steve Madden skor i skinn, en handväska och plånbok i skinn och en lätt "dunjacka" som nästan inte väger något och blir som en liten korv.
Eftersom jag fyllde år idag blev det en riktigt god middag på en thailändsk favoritrestaurang som nästan blev vprt vardagsrun under åren vi bodde här.
Önskar dig en fin kväll.
Nu vntar sängen här och det är efter midnatt.
Kram!

Svar: ÅH GRATTIS TILL DIG BÄSTA DITTE HURRA HURRA HURRA KRAM KRAM
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Synd på sconesen men helt lottlös blev du i alla fall inte! Själv har jag slitit i gruvan och sedan storhandlat. I kväll blir det "Sveriges mästerkock" för det hör onsdagen till.

Kram och god kväll <3

4:e kommentar, skriven , av Anni:

Jadu, croissanter är ju bara luft. Men så gott det låter med smoothies. Färdiga påsar, var hittar du det?
Här utlovas mer snö ikväll/natt. Tror jag flyttar ner snart, hihi :)
Kramar och ha en fin kväll!

Svar: dom finns på ica maxi supet enkelt när man blir sugen kramis
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av eval8:

Har pillat mer eller mindre hela dagen med min nya blogg. Får se om det funkar bra, läslistan uppdateras sämre än bloggers, hittills.

6:e kommentar, skriven , av eval8:

Pillat mer eller mindre hela dagen med min nya blogg. Får se hur det blir, kunde tex inte kommentera här nu och läslistan uppdateras sämre än bloggers. Tur jag har kvar den att gå in och kolla ifrån!

7:e kommentar, skriven , av ullie:

va är det för färdiga påsar du gör på ?

det känns lite sådär när man får ta andra valet eller nåt då man kanske längtat efter scones hela dan =)

hoppas kvällen blev bra kramar om

8:e kommentar, skriven , av Annelie:

Smoothie som är så gött, men jag har ännu inte gjort någon hemma... :-/

Trevlig Torsdag.. // Kram Annelie

9:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Tråkigt att sconesen var slut.
Smoothie har jag aldrig gjort däremot gjorde jag en och annan milkshake när Mini var hos mig sist, kanske inte lika nyttigt men ack så ljuvligt gott.

Ha en fin Torsdag!
Kram

10:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Smoothies e så gott,kramar

Kommentera inlägget här :