Som en tomat

publicerat i allmänt;
 
 
Egentid = göra vad man inte hinner annars kanske, jag kände att jag behövde fixa med min hy och tänkt & gjort. Först körde jag med den hudborsten som jag köpte i veckan super duper bra.
 
Sen tog jag mig ett bad rakade benen och sen tog jag min hudroller så skönt men även lite ont. Smörjt mig & nu sitter jag i soffan och är helnöjd med att jag fått gjort det.
 
Maken slutar snart och det är mysigt när han kommer hem, blev inte tivoli med dem små, det var lite regningt och för kallt tyckte dottern. Vi gör det i morgon istället .
 
Ja det blir lite på tv play som vi missat bla gråzon den är spännande som bara den, sen Wahgrens värld som vi inte såg i veckan.
 
Ja sen är det inte mkt mer för då är det dax för mig att sova :) 
 
Hur ser din kväll ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Soffhäng, har passat B5 hela dagen. Nu har han åkt hem. /Eva-Lotta

2:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Gråzon e min nya favortit serie tänkte se ikväll om kag inte hinner somna den e så bra , kramar

3:e kommentar, skriven , av ullie:

låter så himla mysigt med liten egen spa dag sådär härligt
skicka en stor kram vännen

Svar: Kom in till min blogg :) kram
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Skönt med egentid och att pyssla om sig själv.
Jag måste erkänna att jag nog är lite dålig på att pyssla om mig själv, dock tog jag ett skönt fotbad härom veckan och filade upp fötterna, ljuvligt skönt.
Något jag aldrig gjort i hela mitt liv är att raka benen men så har jag i princip ingen synlig hårväxt på dem.

Kram och ha en skön Söndag!

5:e kommentar, skriven , av PaulaHelenas:

God morgon!Skönt med egentid ! Igår var det en rätt så lugn dag. Var till O`Learys o äta :)
Idag har vi sommartid o det snöar....
Ha en bra söndag
Kram

6:e kommentar, skriven , av Znogge:

Kvällen är redan passerad men snart får vi finaste besöket <3

Kram och ha en go söndag!

Svar: Då misstänker jag att lilla Sonja kommer :) kram <3
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :