Storleken spelar roll...

publicerat i allmänt;
 
Det sägs att storleken inte spelar roll, men det gör det för vissa av oss ser sämre än andra *s*
 
Nu pratar vi texten i ett inlägg och jag vill fråga er alla även *DIG som läser men inte kommenterar snälla skriva bara stor eller liten 
 
Jag väljer mellan denna text storlek eller den i inlägget under, scrolla ner så ser du, skriv gärna den lilla är 3 och denna är 4 så vet jag hur jag skall skriva i fortsättning då jag skriver från datorn.
 
Själv kan det vara jobbigt att läsa för små text men ni bestämmer där ute så jag hoppas alla som kan skriv in 3 eller 4 
 
3 mindre storlek 
 
4 lite större 
 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Biggeros:

Såklarr väljer jag text 4🤗
Jag som är gammal och ser dåligt på nära håll. Jag förstår inte varför all text ska vara så smått🤔
Trevlig helg// kram

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Jag tycker att den lite större är helt klart bättre!

Kram och ha en härlig fredag <3

3:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Text 4

Kram

4:e kommentar, skriven , av MirandaMaräng:

Jag skulle rekommendera dig att skriva i den större texten. . . och kanske ännu större! Blir mera lättläst då!!!
Trevlig Helg!
Kram/Miranda

Svar: Tack för feedback :) trevlig helg kram
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ser ingen skillnad, ta stor, det verkar alla vilja ha. /Eva-Lotta

6:e kommentar, skriven , av Ditte:

Gärna den större texten med nr 4.
Kram!

7:e kommentar, skriven , av Annelie:

4 lite större... // Kramen Annelie

Svar: japp det har jag nu :) kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :