Sugen på denna....

publicerat i kläder;
 
Är rätt sugen på denna nu i vår, stickad kappa låter bekvämt va? sen lite längre och det är super snyggt kostar runt 350kr tror jag det var..
 
Rosa i all ära för min del, den är slut så jag kommer få mail när den kommer in igen, ja nu är vi inne i mitten av mars, så jag hoppas våren inte dröjer alltför länge.
 
Jag har ju en del vår jackor typ bomber jackor i rosa, grönt, beigt sen ponchos, koftor så jag är ju knappast jacklös *S*
 
Vad har du på våren?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Snyggt med rosa och vilket bra pris 💕kramar fina

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Ursnygg och vilket bra pris dessutom! Bara den inte blir noppig...

Kram

3:e kommentar, skriven , av Anneli:

Den var riktigt läcker, så snygg. Önskar att jag kunde ha såna kläder men det passar inte när man är så stor som jag är.. Jo det passar på andra, men inte på mig.. Det var ju inte dyrt heller, slå till på den.. Blir den nopprig så är det bara att ta en engångshyvel o dra lite försiktigt =)
Ha en mysig kväll kramar ♥

4:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag hade en stickad kappa för många, många år sedan, dock i annan färg.
Tyvärr blev den stulen en gång då jag var på krogen.

Kram och ha en fin dag!

5:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Åh vilken fin kappa! :-D Kramis

6:e kommentar, skriven , av Ditte:

Jag har ett par tunnare kappor/jackor i kashmereull som kommer fram. Lätta och snygga. I kappväg har jag en trenchcoat, Burberry, inköpt i London för flera år sedan. Men den är tidlös och kommer att hänga med. Några ponch, en skinnjacka och skinnkavaj i mjuk nappa finns också - så något nytt ytterplagg blir det nog inte. Men kansk ssyr jag upp något i kashmereull nu när vi är i Peking. Får se.
Fint att de hör av sig när kappan kommer in . Du blir säkert nöjd med den.
Kram och trevlig onsdag.

7:e kommentar, skriven , av Miss Jennifer:

Även fast jag inte gillar rosa så gillar jag färgen på den :)

8:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Ja, köpte en kort skinnjacka, sedan har jag inskaffat en lång blå/vit/röd långkofta. Jag har så mycket jackor, koftor och ponchos. Hoppas att våren åtminstone har kommit när jag kommer till Sverige i April/ kram
PS. Jättesnygg koftkavaj

Svar: ja det kan jag tänka mig att du har :) ja vi hoppas på det bästa he he kram
Eva`s blogg

9:e kommentar, skriven , av bi:

Guu så snygg och rosa är ju din färg . Vet inte riktigt vad det kommer bli till våren men jag gillar kavajer och långkoftor ! Kram finaste ❤

10:e kommentar, skriven , av JoJo:

åh köp den!! såå fin ju :D hoppas du har en fin kväll pinglan! kram <3

11:e kommentar, skriven , av Angelica Wåhlin:

Jättefin ju, hade säkert passat dig väldigt bra!

Kommentera inlägget här :