Bekväma

publicerat i skor;
 
Jag har ju smärtor i mina fötter mellan varven så att gå länge är ett måste att ha sköna skor, har ett par av dessa birkenstock i slitna beiga mocca som jag älskar och från förra året.
 
Ett par rosa är ett måste i min skogarderob, samma modell så jag vet att dom är sköna, passar till shorts o så blir perfekt!
 
Dock tycker jag dom är för dyra men i långa loppet så är det väl inte så, dom håller ju många år.
 
Just denna färgen var svåra att hitta slut på många ställen, men skam den som ger sig :) 
 
Har du birkenstock sandaler?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Jag har haft dessa i olika omgångar och köper dem gärna. Så bra och sköna. Dyra men som så mycket annat så får man vad man betalar för. Jag har beige just nu. Hoppas du hittar den färg du vill ha.
Man ska vara rädd om sina fötter.
Kram!

Kommentera inlägget här :