En favorit ..

publicerat i allmänt;
 
 
Vi har väl alla en favorit bland choklad om man nu gillar choklad vill säga, eftersom jag inte vill äta för mkt socker så völjer jag en 70% chokladkaka.
 
Den vara 2 dagar ca för mig, det går inte att äta för mkt då det är lite besk smak jag kan inte alla fall, men den är god och tunn.
 
Men det blir ett sådant o en nocco saftis utan socker så är jag helnöjd mitt fredagsmys ...
 
Imorgon är det stora mello vilket jag ser fram emot, slutar 16 så kan se det :) blir nog lite ost o kex o bubbel till det ..
 
Ska du se det i morgon? har du ett favorit choklad?
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Denna choklad tycker jag om och likaså den med havssalt. I små mängder.
Vet inte om jag ska se mellon, blir kanske att gå ut med vänner i stället. Men kanske hinner vi både och.
Trevlig kväll.
Kram!

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Ja, jag ska titta i morgon men semifinalerna hoppades över. Choklad är jag mycket förtjust i men inte just den som är din favorit. Jag köper ibland den med 86% kakao också men den är lite bittrare. Mina absoluta favoritchoklad är Toblerone samt Niederegger marsipan överdragen med ett tjockt lager av mörk choklad. Däremot gillar jag inte Marabous rena mjölkchoklad. Med en smaksättning går det dock men jag tycker den är lite jolmig...

Kram och god fredagskväll!

3:e kommentar, skriven , av ullie:

ja du här kom regnet idag trist o sen regn på kvällen men ingen åska som ja märkt.
de sa på nyheterna bättre igen framåt kvällen i morg o sönd så hoppas

önskar dej en fin lördag vännen hoppas ni är lediga o kan njuta kram kram

4:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag har ingen favoritchoklad och jag ska inte se Eurovision.

Kram och ha en toppendag!

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ja vi ska titta här i husvagnen. All choklad är god. Jag kan äta för mycket hur mörk den än är. /E-L

6:e kommentar, skriven , av ejmis:

Lindts Sea Salt.

7:e kommentar, skriven , av JoJo:

den där chokladen är ju såå god!! :D bästa kombon också ju. choklad och lakrits! <3 kram pinglan

Kommentera inlägget här :