En gåva

publicerat i allmänt;

När vi är här brukar köpa nåt med hem eller vykort o dylikt o gör gärna det feån en kvinna som driver en liten butik i byn..

Hon är gift med en grek o har barn själv är hon rysska men pratar flytande grekiska o engelska. Vi var där i förrgår köptr kort hon gav mig detta armband med det kända ögat, som håller ondo från mig o vakar över mig.

Super gullig gest tycker jag, även en bra karta fick vi då vi skall ut o köra i morgon. Upp tidigt iväg efter frukost ...

Nu njuter jag av mitt morgon kaffe bland fåglar o grönska 🇬🇷☀️

Hoppas ni har det bra 

Kram 💙

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Men vilken fin gest av henne att ge dig armbandet! Sådant värmer.

Kram och ha en härlig dag <3

2:a kommentar, skriven , av Viveka Hedlund:

De va fint.
Kram
Viveka

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Vad rart! För nog tur med sig.
Trevligt med en biltur och vidga vyerna. Önskar er en fin resa.
Kram!

Kommentera inlägget här :