Fått fixat & invigt

publicerat i skönhetsprodukter;
 
 
 
Har denna 1 maj fixat mina tånaglar och invigt mina maskiner som jag köpt, valde en lugn grön färg på tårna i dag ..
 
Aldrig haft grönt på tånaglarna men jag gillade denna färgen så blev det, tog bort det gamla rosa o har suttit i uv lampa så det härdar.
 
Får se nu hur länge detta håller på tårna, håller det bra så gör jag det själv även inför semestern, annars går jag till salong om jag vill ha fransk tex för det är för mkt pill för min del.
 
Har både vitt, rosa, grönt, svart, brunt hemma nu :) lite att välja på 
 
Kram 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Så bra det blev och grön är en lugn färg!

Kram och ha en fin kväll <3

2:a kommentar, skriven , av Biggeros:

Skönt att kunna fixa pedikyren själv. Kram

3:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Skönt att kunna fixa pedikyren själv. Kram

4:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Skönt att kunna fixa pedikyren själv. Kram

5:e kommentar, skriven , av ullie:

åh nej men va mysigt o kul o fixa själv

ja skulle behöva pedikyr men man liksom gör inte de pengarna så dåigt enligt mej fniss men härlig sommar färg gumman
kramar o fin 2 maj

6:e kommentar, skriven , av Natalia Richardson:

Har med en sådan maskin,som torkar nacklerna snabbade. Tycker den är jättebra vad tyckte du om den? Snygg färg du valde,kram.

7:e kommentar, skriven , av Linda:

va härligt! :)vill prova

8:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Härligt med fina fötter!

Ha en skön dag!
Kram

9:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Åh vad fint det blev! :-D Kramis

10:e kommentar, skriven , av Cissi:

Skönt med vårfina fötter ;)

11:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

wow så snyggt och kul om att fixa själv , eller jag gör det alltid för mina fötter e så fula så jag vågar inte gå till salong:)kramar

Kommentera inlägget här :