Hajj life ..

publicerat i allmänt;

Vaknar av ett ljud som inte är så jätte kul, men från förra året så visste jag ju vad det var, engelska flygplan tränar..

Det låter som dom flyger  super nära men så är ju inte fallet, men det är super coolt att se det, dem kommer nog göra det igen sen. Vet inte om ni kommer ihåg jag bloggade om det då o visade bilder då dem gjorde hjärtan i luften.

Sovit gott dock maken har ont i ryggen  han tycker madrassen är för hård, jag tycker den är ok. Idag efter frukosten skall vi köra ner svärmor i byn hon har lite ärende, sen tar hon bussen hem igen. Hon vill ta sin egen tid.

Jag skall passa på att köpa några vykort sen åker vi hem o går ner och badar, det är riktigt varmt redan nu, så det blir en fin dag med klar blå himmel & höga grader. 

Ha en fin tisdag 

Kram 💙☀️

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad coolt att dom gjorde hjärtan i luften då och ha en fin dag! :-D Kramis

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Men är det inte typiskt att grekiska sängar är så hårda? Undrar varför det måste vara så...

Kram

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Visst är det skönt med egentid när man delar bostad. Förstår både henne och er.
Minns dessa flygövningar och har sett dem när jag varit i Grekland ute på olika öar. USA har ju både flyg och flottbaser i Medelhavet.
Önskar er en fin dag.
Kram!

4:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Ha det fortsatt fint!

Kram

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ha det fortsatt bra!/E-L

Svar: tack snälla hoppas du har d bra ☀️
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :