Här sitter jag ..

publicerat i Grekland, Grekland;


Jag kan väl inte säga att jag sovit 100% bra men ok allafall, kom i säng vid 00.45 somnade väl rätt så direkt.

Vaknade av att tuppen gol vid 03.30 men det är mysigt då vet man att man är i Grekland, sen var svärmor uppe vid 6 och hon smyger inte med vad hon gör i köket kan jag lova 😁

Men klockan är 1 timme före här så nu sitter jag här ute o intar mitt morgon kaffe, maken är inne samtalar med sin moder. Fåglarna kvittrar i kapp här..

Snart skall vi iväg och handla hem lite sånt vi vill ha, sen stranden o ikvällen  blir det nog favorit baren * enzo* får se 

Kalimer * god morgon* 

Kram 💙☀️

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Njut!/E-L

Svar: ja det gör jag verkligen, hoppas ni har det skönt hemma med ☀️
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Så härligt att vara på plats i sol och värme! Med tanke på din svärmors tidiga vanor blir det kanske tidiga morgnar i två veckor men då utnyttjar ni tiden maximalt ;-)

Kram och ha det gott!

Svar: så sant, dock lite svårt att få upp maken 😂😂 hiopas ni har det bra där hemma kram 💙
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :