Inga ord,inga bilder

publicerat i allmänt;

Ja sim rubriken säger så inga ord, inga bilder kan förmedla det jag upplevt o känner inför staden Athen jag hade aldrig trott att jag kunde känna så för en sådan storstad som jag gör.

1 dag var för lite men nästa gång blir det fler dagar, pulsen allt ( inte fattigdomen) men den finns överallt, droppen var att se dem små barnen som låg utslagna i moderns famn, mannen som var gammal låg i trasiga skor,kläder sov på trappan, smutsiga hundar,katter mfl men maken sa du kan inte hjälpa alla, jag VET det men det berör mig enormt. 

Hade jag levt ensam hade jag nog jobbat ideelt o gjort allt för att hjälpa på bästa sätt, hittat lösningar, ja så klart inte för alla men kan man hjälpa någon så.

Men i det hela just love it, nu kom vi upp på torget mitt i demostrationen där hände det saker,det tar vi i ett annat inlägg.

Njut i värmen alla fina ☀️

Kram 💙

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Geddfish:

Det finns mycket elände i världen. Svårt att se och inte agera. Svårt, det där.
Kvällskram!

Svar: Ja så sant så hoppas du får en fin kväll kram ☀️💗
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :