Just love it...

publicerat i allmänt;


Kom ner till byn lite senare än igår vi var så mätta efter maten, la oss 30 min sen dusch osv..

Körde ner satte bilen, och gick till ett av våra favorit ställe där jag var snabb att beställa in en frappe för på stranden blir det ingen då där är igen bommat...

Körde runt lite sen var jag en aning trött så körde hem o nusitter vi med dörren öppen pratar eller maken o svärmor pratar grekiska, jag bloggar o lyssnar med ett öra, snappar åt mig o lär ..

Snart sängen kl är 23 snart 

Trevlig kväll 

Kram 💙

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Så härligt ni har det!

Kram och ta ett bad för mig med ;-)

Svar: Ja o jag tycker man uppskattar d mer för varje år , jag badar för dig med 😁 kram å fin tisdag 💜
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Njut vidare av eran semester,stor kram

Kommentera inlägget här :