KURVIGA KVINNOR

publicerat i utlottning;
 
 
 
Jag har länge älskat kläder, och gärna lite som kan sticka ut, jag har hittat en sida som dels har ett brett sortiment för kurviga kvinnor, Marie driver sitt eget företag med sina 2 döttrar & ser till att vi kvinnor med olika behov får kläderna att sitta perfekt.
 
Jag är alltid nyfiken på nya kläder, och i detta samarbete har jag glädjen att få presentera en underbar klänning *Gabriella *som jag har på mig den hittar du HÄR den sitter helt gudomligt skönt, sjal * i rosa som så klart är underbar den hittar du HÄR
 
Jeans leggings*storlek S-2XL*  trodde jag inte var sanna när jag såg dom, men ja dessa kommer blir en klar favorit hos mig, mina väninnor har redan frågat var dom kommer i från, även dom är från DRESS LIKE MARIE*** du hittar dom HÄR men nu är det så att en av er därute kommer att kunna få ett par leggings i din storlek som man själv mäter hemma så får du ett par PERFEKTA byxor som inte med ord går att beskriva känslan att ha dom på, den måste upplevas.
 
Du skall skriva i kommentarsfältet att du vill vara med i utlottningen av jeans leggings och så kommer jag skicka den som vinner, vidare till dem, du skall länka till https://dresslikemarie.se ju mer du delar ju större chans att vinna. Man skall vara stolt över sin kropp oavsett storlek. Följ gärna dress like Marie på instagram & FB ...
 
Marie är en härlig & kreativ kvinna som faktiskt beskriver att livet skall levas nu, inte när jag gått ner 10 kg utan här & nu, gå in och besök hennes blogg som är ljuvlig, för bloggvärlden har så mycket erbjuda och lära så kika in på Maries blogg HÄR...men du kan läsa mer om hennes framgång & planer, det är så intressant att läsa.
 
Jag kommer att dra en vinnare SÖNDAGEN den 3 JUNI så LYCKA TILL ALLA NI SOM ÄR MED 
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 

Taggar: SNYGGA KLÄDER, WWW.DRESSLIKEMARIE.SE, kläder, samarbete;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anneli:

Jag vill självklart vara med i utlottningen .. Jag är så trött på att gå i mina svarta tights hela tiden. Jag har inte hittat några byxor som passar mig bara för att jag är en stor kvinna.. Det finns inte kläder som är snygga, utan dom kläderna som finns passar till gamla tanter, ja ursäkta mig men så är det.
Hoppas verkligen o håller tummarna hårt att jag vinner ♥

Svar: gå in o kolla på deras sida där är så mkt upp till 5 xl kram o lycka till
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Anneli:

Jag glömde ju för tusan att säga att du var riktigt jävla snygg ;) ♥

3:e kommentar, skriven , av Anneli:

Ja det fanns mycket snyggt, ja tittar för fullt. Har sparat den så jag kommer säkert hitta nåt läckert. Kram ♥

4:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Så jäkla fräsch du är kvinna:) kramar

5:e kommentar, skriven , av MALIN:

Supersnyggt! Kram

6:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Fräscha foton, en sån brud du är!

Kram och ha en toppendag!

7:e kommentar, skriven , av Annelie:

Tack för tipset om denna sida,, har jag sparat bland mina "bokmärken".

Ha en underbar sommardag... // Kram Annelie

8:e kommentar, skriven , av Znogge:

Jättefina bilder på en snygg kvinna! Härligt med former som man är stolt över!

Kram

Svar: nja tyckte dom blev sådär maken är ju inte så bra på att fota 😂😂kram
Eva`s blogg

9:e kommentar, skriven , av Fia:

Jag vill va med o tävla🤗👏🏻👏🏻

Svar: bra dela gärna dresslikemarie på FB kram
Eva`s blogg

10:e kommentar, skriven , av Hanna Karlsson:

Så snygga kläder!

Svar: klänningen är väl inte min stil men jeans leggingsen är svin sköna
Eva`s blogg

11:e kommentar, skriven , av ullie:

men så fin du är !! Alltid! <3 o allti kul o se hemma hos dej
ja kan gärna va me då jeans ofta inte är min favvis pga de e för stela så dessa gillar nog ja
jätte fina kläer
ja e gärna me om det va bara detta ja skulle säga här :d

12:e kommentar, skriven , av HilmaHelena i Uppsala:

Hej!
Jag vill vara med i utlottningen av jeans leggings.
Hur ska man länka till https://dresslikemarie.se? Härifrån?

Svar: Du kan länka på din blogg eller instagram lycka till
Eva`s blogg

13:e kommentar, skriven , av HilmaHelena i Uppsala:

Hej! Nu har jag taggat @dresslikemarie på Instagram. Jag vet inte hur man länkar.

Svar: det vlir bra, det dras en vinnare för dom sköna jeans leggingsen imon 👍👍
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :