Mardröm

publicerat i allmänt;

Här på stan/byn promeneras det flitigt av öborna, men mest på helgen. Ja jag vill ladda upp fler bilder men det får ej, så får bli sen.

Vaknade upp av makens mobil som var på larm 8.30  hade haft en hemsk mardröm var helt  snurrig när jag vaknade, jag som aldrig drömmer.

Sol o värme är det svärmor vattnar rabatterna o har just sopat jag dricker mitt morfon kaffe på altanen som jag gör varje morgon, får passa på nu ju...sen är det jobb igen.

Skall besöka en lite kyrka i dag o tända ett ljis för min älskade mamma, på morsdag ju, själv fick jag ett grattis av äldsta på messenger när jag satte på mobilen.

Blir du grattad denna dag? Firas den?

Kram& grattis  alla kvinnor oavsett om du är mamma eller ej 💜🧡💛💚❤

Ha en toppen dag 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Geddfish:

Jag fick en lång grattishälsning på Messenger tidigt i morse från yngsta dottern. De andra kommer nog efterhand. Nej, vi har aldrig direkt firat. Men roligt att bli uppmärksammad 💛
Skönt att vakna upp från mardröm och inse att den inte var sann :D Jag drömmer ofta, inte någon mara, men det är väldigt overkligt, det som sker.
Ha en fin dag, kram!

Svar: va trevligt att du oxå blivit uppvaktad via messenger hoppas du har det bra å får en fin söndag kram 🇬🇷☀️❤
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Fina hälsningar från döttrarna har kommit och med blommor som maken var bud att inhandla. Och överraskningar väntar hemma. Jag tycker ju om upplevelser av olika slag.
Mors dag är jag kluven till jag tycker att alla dagar ska vara det och att de här extra tankarna alltid finns med.
Vi går ut och äter i kväll men det gör vi ju ofta, vare sog det är mors dag eller inte
Önskar dig en fin dag.

Svar: låter ju trevligt Ditte kram 💗💙🦋
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Emma Engström:

Usch, mardrömmar är verkligen inte roligt att ha! Kram

Svar: Nej håller med dig, go kväll kram
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Veiken:

Du har härliga tider nu, men mardrömmar är skit!
Visst har jag blivit grattad, men vi firar inte. Det räcker så bra med ett grattis per telefonen! Fortsätt njuta av din semester och ledighet! Kram

Svar: tack o trevlig kväll kram
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av eval8:

Tre av fyra har grattat, det är godkänt tycker jag. Vi har varit hos mamma, med rosor och en god tårta.

Svar: vilken fest då 👍💙💗
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :