Mitt på...

publicerat i allmänt;

Jag kan omöjligt beskriva det jag upplevt idag kan jag säga varken ord eller foto kan jämföras.

Det var inte så svårt som vi trodde att ta iss till Aten först buss från svätmor, sen tåg sen metro o hamnade mitt i Aten nästan, inte alls låmgt att gå till acropolis o sen hotellet..men hittade en kortare väg sen så bara igår nästan 25.000 steg.

Gick hem sent från plaka där vi var 2 ggr igår o kände inte alls oro eller nåt faktiskt, hotellet  såg sådär ut från gatan, men det var frächt hade ac,tv,kyl o viltigast extremt sköna sängar, hade kunnat sova där 1 vecka till...Aten kommer vi helt säkert att besöka igen.

Nu är jag på bussen på väg hem till svärmor ska snabbt byta om sen ner o bada lite innan byn ikväll..

Vad händet hos dig?

Kram ☀️🇬🇷

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Så härligt att besöket blev lycka och att det var tämligen enkelt att ta sig in till Aten. Känner igen mig på bilden för det var just där vid torget vi bott ett par gånger.
Fint att hotellet blev bra. Nog så viktigt.
Kram!

Svar: så sant o jag blev förälskad i Aten 🇬🇷💙 hoppas du har det bra Ditte kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Geddfish:

Det såg ju super ut! Jag har aldrig varit i Grekland mer än på Kreta 2 ggr i mitt liv.
Såg lockande ut. Ha det gott, kram!

Svar: ja det finns så mkt att se å uppleva men ni har det oxå varmt hemma va? Kram å go natt 💙🇬🇷
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av eval8:

Vi har 32 grader här hemma, så vi är i närheten värmemässigt!

Svar: absolut dock är det högre fuktighet här vilket jag älskar men man kommer ju hem rätt tid 😉 fin dag 😁😁
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :