Road tripp hela dan

publicerat i allmänt;

Tiden har inte räckt till för allt jag velat denna dag, vaknade vid 8  åt frukost sen körde vi i väg..för att göra några stopp på vägen ta  bilder bla.

Kommer fler bilder från dagen sedan, inte så bra internet från min egen operatör, vi hade som plan att köra till en strand vi gört om,hade vi inte haft gpas hade vi inte heller hittat dit. 

Wow vilket ställe vi hittade alltså, svårt att få med den känslan på bild. Åt lunch där oxå, tack att dem hade en ren toa för det finns inte så gott om dom ute. Passar på när man äter,mon mage har gjort uppror men det får jag ta. Imorgon blir det ett besök på italienska outleten ...

Men snart är det sängen man blir trött av att bara åka runt, men just kommit hem från stan, ätit en våffla mums mums

Hoppas ni har det bra 💜

Kram ☀️💙

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Här är det vackra soliga dagar så jag har det bra!

Kram och fortsätt njuta!

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Det där med toaletter kan vara ett problem. Vid min favoritstrand i Parga finns en toalett och den ligger på strandrestaurangen. Vi åt och handlade där regelbundet så det var inga problem. Härligt med en roadtrip och se lite mer. Hoppas du visar bilder från stranden!

Kram <3

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Vad trevligt med en heldagstur och kan tänka mig att ni fick se och uppleva mycket.
Ser fram emot mer text och bilder från turen.
Kram och trevlig fredag.

Kommentera inlägget här :