Då kom det, som jag inte ville

publicerat i allmänt;
 
Jag var på möte i går och när jag sen skulle upp på min våning såg jag ett missat samtal, jag kände igen nr så jag fick en stor klump i magen.
 
Ringde upp & det var dottern till min väninna, som sa att mamma blev dödförklarad för 1,5 timme sedan & vill att du skulle veta det Eva.
 
Jag tappade allt, började tjuta tårarna bara rann ner för mina kinder, hela jobb kvällen var jobbig, gjorde ont i mitt hjärta.
 
Min fina väninna som jag skulle träffa nästa vecka, så blev det aldrig, läste hennes sista sms kan inte sluta gråta...
 
Min älskade vän vila i frid du kommer att vara saknad 🙏❤
 
Kram & ta hand om er & livet, det är ingen självklarhet 💚

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Känner så med dig.
Förstår att det känns hårt och jobbigt.
Det får mig att tänka på en väninna till mig som gick bort för många år sedan.
Vi hade pratat om att ses och så plötsligt en kväll blev det av.
Det spöregnade ute och jag hade stor lust att boka av träffen men bestämde mig för att traska till henne i regnet.
Vi hade en underbar kväll.
Åt ost och kex och drack lite vin.
Jag blev där till mycket sent och vi hade det så trivsamt.
Gick hem i plaskande regn och kände mig uppåt av mötet.
Morgonen efter jag kom hem ringde hennes dotter och berättade att XXX hittats död i sin säng.
Jag fattade verkligen ingenting, vi hade ju just setts, inte kunde väl hon ha gått vidare, hon hade ju fyra barn.
Men det var verkligen så, min väninna hade dött.
Å jag kände det som om det verkligen var meningen att vi då äntligen sågs den där sista gången, att jag kämpade dit i ösregn och inte avbokade.
Jag kommer aldrig att glömma den kvällen...

Varm Kram

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Så tråkigt! Och så plötsligt och oväntat! Kan verkligen förstå att du blev omskakad och ledsen. Nej, livet är ingen självklarhet. Inte alls. Jga har upplevt liknande och utan att min väninna varit sjuk. Hon bara föll ihop hemma i lägenheten. Gick inte att förstå.
Många tankar och kramar till dig.

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Som du vet, så vet du att jag vet precis hur det känns. Det är så himla orättvist!/E-L

Svar: Mmm verkligen ❤🕯
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Gråter lite med dig. Jo, det är det som jag vet. Att plötsligt kan det hända.
Det gäller att ta vara på livet - och hur? Tänkvärt.
Stor varm kram <3

5:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Usch, nej vad tragiskt Eva. Det var ett sorgligt samtal. Sänder många styrkekramar🤗🤗

6:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Skickar över en stor kram <3

7:e kommentar, skriven , av bi:

💖

8:e kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

Oj så tråkigt oväntat....Deltar i sorgen. Min kusin dog oväntat ett par år se
Många kramar <3

9:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Nä men herrregud så tragiskt o ledsamt, förstår din sorg,kram på dig tänker på dig.

10:e kommentar, skriven , av Znogge:

Så ledsamt och sorgligt att höra. Beklagar förlusten av din fina vän <3

Kram

Kommentera inlägget här :