Efter 4 veckor får jag se ..

publicerat i allmänt;
 
Ja då har jag klickat hem denna nyheten, som skall vara effektiv för just pigment fläckar i hyn i ansiktet.
 
 
Jag har börjat använda den i dag så får jag se om 4 veckor som det står att det skall synas resultat, kan ju hoppas jag har iofs bara några små men går det bort så tack!
 
Kostade på apoteket 199kr men på apotea 139kr så gratis frakt, väljer alltid apotea, är så nöjd med dom, sen är dom snabba oxå.
 
Är en fan av just *eucerin, har natt o dag kräm, ögonkräm, duscholja, bodylotion & dom är underbara!
 
Har du nån favorit?
 
Kram å fin dag <3
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Veiken:

Hoppas den nya krämen hjälper. Just nu är det kokosolja som gäller eftersom vi är på vinterförvaring. Myggorna brukar avsky kokosolja! Hahaha!
Kram

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Märket har jag erfarenhet av men inte just denna produkt. Du får återkomma med en rapport efter fyra veckor!

Kram

3:e kommentar, skriven , av Lindsay:

Love you bästa mamma!

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Spännande återkom med resultat

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Intressant att se om det blir resultat. För pigmentfläckar sitter ju inte direkt ytligt så jag undrar hur krämen ska ta bort dem. Men de kanske bleks. Vet att man kan "slipa bort" pigmentfläckar som ligger tämligen ytligt, men de kommer oftast tillbaka.
Vad gäller krämer så använder jag till kroppen "Clinique" och till ansiktet bara kräm som jag fått av min hudläkare som inte innehåller kemikalier. De flesta krämer gör tyvärr det. Och vad gäller solkrämer ska man verkligen se upp.
Kram och trevlig tisdag.

6:e kommentar, skriven , av eval8:

Nu undrar jag vilken typ av pigmentfläckar, om det är de som kallas åldersfläckar?

Svar: Ja det är så oxå jag körr med derma roller o fick bort en stor fläck på kinden nu har jag bara nån små får se ...fin kväll
Eva`s blogg

7:e kommentar, skriven , av bi:

Spännande få se resultatet ! Eucerin är oxå min absoluta favorit Tack vare dig Eva 👌 😚

Svar: Japp fpr se om 4 v glad att ge tips som uppskattas kram vännen
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :