En gosig en ..

publicerat i kläder;
 
Ja som jag skrev innan så är jag frusen som attan, köpte denna jackan & gud såå skön & varm. Fick öppna den när jag var o handlade i går då det var kallaste dagen här hemma.
 
Lång & gosig 1699kr på zalando finns den jag har L men i denna fick jag ta M o den är stor ändå vid magen ..
 
Fleece i luvan så den kommer bli en favvo i vinter vill jag lova, men i går var det inte lika kallt ..
 
Vill inte ha svart för det har jag alltid haft förr, vill ha ljus färg, sen har jag andra jackor oxå men denna gäller vid rejäl kyla.
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Geddfish:

Snygg! Du har så god smak och köper så fina kläder, så roligt att se.
Ja, man måste ha bra på alla fläckar på kroppen i denna kylan som kommer och går.
Kram

2:a kommentar, skriven , av Annelie:

så fin! jättegullig färg :)

3:e kommentar, skriven , av bi:

Den ser verkligen skön och gosig ut jättesnygg passar dig ! Kram Ha det gott 💖

4:e kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

Sååå snygg :)
Jag har e nästan likadan i svart. Sen så har jag 2 jackor som är gröna. Har snöat in på gröna jackor o gröna skor!
Kram

Kommentera inlägget här :