Fredag igen

publicerat i allmänt;
 
Kaffet står på bordet & jag smuttar mellan varven som jag bloggar och tittar på tv4 morgon tv.
 
Fredag igen hur fort gick inte det?? tyckte nyss jag var lång ledig, men ack så fort det gick och nu är det jobb helg.
 
Det går det oxå men trist då man inte ens träffar sin make så extra viktigt att ha kvalitèts tid när man väl är ledig tillsammans.
 
Gråväder men vad gör det? tar bussen till jobbet, maken hämtar mig i kväll. Blir att vara uppe en stund ..
 
Sen 11.30 till 21.00 i morgon och söndag....
 
Hur ser din fredag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av eval8:

Jag ska göra mig i ordning strax och köra och handla. Både till oss och Yngsta, sen ska jag dit och lämna det jag handlat plus lite till. Borde besöka apotek och bibliotek också... Ha en fin fredag! Visst har veckan gått fort!😎

Svar: Fullt upp hos dig då ;)
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Idag är jag på tok för trött för att göra någonting så det blir en soft Fredag för mig.
Hoppas din jobbhelg går smidig!
Kram

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Tuff jobbhelg men förhoppningsvis hinner ni ses något!

Kram och god fredag <3

Kommentera inlägget här :